براساس اعلام سهیل مهدی در روزهای پیش‌رو رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم به صورت رسمی قرعه‌کشی خواهد شد تا تیم‌های حاضر در مسابقات فصل آینده زمان‌بندی مسابقات خود را به صورت رسمی دریافت کنند.

قرعه‌کشی لیگ‌ بدون سه استادیوم استاندارد

به گزارش قدس آنلاین، براساس اعلام سهیل مهدی در روزهای پیش‌رو رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم به صورت رسمی قرعه‌کشی خواهد شد تا تیم‌های حاضر در مسابقات فصل آینده زمان‌بندی مسابقات خود را به صورت رسمی دریافت کنند.

از آنجا که رقابت‌ها به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی قطر نیمه‌کاره رها خواهد شد و پس از تعطیلات طولانی دوباره از سر گرفته خواهد شد، یک سؤال مهم وجود دارد که آیا امکانات سخت‌افزاری مدنظر AFC برای انجام مسابقات توسط باشگاه‌ها ایجاد شده است که مسابقات در بهترین حالت ممکن برگزار شود تا بازیکنانی که شانس حضور در جام جهانی را دارند با مشکلی مواجه نشوند، یا اینکه در میانه راه با داستان‌های عجیب و غریبی روبه‌رو خواهیم بود؟

از طرفی در حال حاضر وضعیت میزبانی سه باشگاه لیگ برتری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چون آن‌ها مهم‌ترین اصل میزبانی در رقابت‌های لیگ برتر را در اختیار ندارند و این موضوع بدون شک می‌تواند برگزاری لیگ حرفه‌ای بیست و دوم را با بحران بزرگی مواجه کند!

هرچند سهیل مهدی پیش از برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ جدید به تمام استان‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر سرکشی کرده، اما آنچه پیداست باشگاه نساجی مازندران، ملوان بندرانزلی و نفت مسجدسلیمان از ورزشگاه استاندارد برخوردار نیستند و این اتفاق خطر مصدومیت را برای بازیکنان تیم‌های مقابل و بازیکنان این تیم‌ها دوچندان خواهد کرد، ازاین‌رو باید این مسئله پیش از مراسم قرعه‌کشی روشن شود که بازی‌های این سه باشگاه قرار است در کدام زمین برگزار شود؟

از سوی دیگر این موضوع باشگاه‌هایی که در هفته‌های ابتدایی قرار است با این سه تیم بازی کنند را به‌شدت دچار مشکل خواهد کرد چون آن‌ها برای تهیه بلیت و اسکان با دردسرهای فراوانی روبه‌رو خواهند شد.

اما پرسش کلیدی بزرگ اینجاست اگر ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازبینی امکانات باشگاه‌ها به سراغ این سه باشگاه بروند، از خود نمی‌پرسند در بیست و دومین دوره برگزاری مسابقات لیگ حرفه‌ای چگونه می‌توان باور کرد برخی باشگاه‌ها در ایران هنوز زمین استاندارد و مجهز ندارند؟ آیا این اتفاق امتیاز ایران در جدول رده‌بندی باشگاه‌های آسیا را تحت تأثیر قرار نخواهد داد؟

وقت آن رسیده متولیان سازمان لیگ و سرپرست فدراسیون فوتبال در این باره توضیح شفافی به افکارعمومی ارائه دهند تا مشخص شود تا کی این روند معیوب و چرخه مشکل‌دار روی همین محور قرار است به حرکت در بیاید؟

خبرنگار: سینا حسینی 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.